ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

Perfect / One Direction


I might never be your knight in shining armor
僕は決して 君にとって 輝く機甲部隊の騎士にはなれないかもしれない

I might never be the one you take home to mother
僕は決して  お母さんに紹介できるような人にはなれないかもしれない

And I might never be the one who brings you flowers
それに僕は決して 君に花束を渡せるような人にはなれないかもしれない

But I can be the one, be the one tonight
だけど僕はなれるよ 今夜はなれる

When I first saw you From across the room
部屋の向こう側にいる君を初めて見たとき

I could tell that you were curious
僕は君に興味を持つって分かったんだ

Girl, I hope you’re sure What you're looking for
君が探してるものが何なのか 分かってくれたらいいな

‘Cause I'm not good at making promises
僕は 約束をするのが得意じゃないからさ

But if you like causing trouble up in hotel rooms
だけど もし君が ホテルの部屋で トラブルを引き起こすのが好きなら

And if you like having secret little rendezvous
それに もし君が 秘密のちょっとしたランデブーをするのが好きなら

If you like to do the things you know that we shouldn’t do
もし君が してはいけないって分かってることをするのが好きなら

Baby, I'm perfect
僕はぴったりだよ

Baby, I'm perfect for you
僕は君にぴったりだよ

And if you like midnight driving with the windows down
それに もし君が 真夜中に窓を全開にしてドライブをするのが好きなら

And if you like going places we can’t even pronounce
それに もし君が 僕たちが発音もできないような場所に行くのが好きなら

If you like to do whatever you've been dreaming about
もし君が 夢見てきたこと何でもしてみたいと思うなら

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

So let's start right now
さあ 今から始めよう

I might never be the hand you put your heart in
僕は決して  君の心を手に入れるほどの人にはなれないかもしれないし

Or the arms that hold you any time you want them
いつでも好きなときに君を抱き締めてあげられるわけじゃない

But that don’t mean that we can’t live here in the moment
だけどそれは 僕たちがこの瞬間を一緒に過ごせないってことじゃないよ

Cause I can be the one you love from time to time
だって僕は 時々 君の愛する人になれるから

When I first saw you From across the room
部屋の向こう側にいる君を初めて見たとき

I could tell that you were curious
僕は君に興味を持つって分かったんだ

Girl, I hope you’re sure What you're looking for
君の探してるものが何なのか わかってくれたらいいな

Cause I'm not good at making promises
僕は約束をするのが苦手だからさ

But if you like causing trouble up in hotel rooms
だけどもし君が ホテルの部屋でトラブルを引き起こすのが好きなら

And if you like having secret little rendezvous 
そしてもし君が ちょっとした秘密のランデブーをするのが好きなら

If you like to do the things you know that we shouldn’t do 
もし君が してはいけないって分かってることをするのが好きなら

Baby, I'm perfect
僕はぴったりだよ

Baby, I'm perfect for you
僕は君にとって完璧だと思うよ

And if you like midnight driving with the windows down
もし君が 真夜中に窓を全開にして ドライブをするのが好きなら

And if you like going places we can’t even pronounce
そしてもし君が 僕たちが発音さえできないような場所に行くのが好きなら

If you like to do whatever you've been dreaming about
もし君が 夢見たこと何でもしてみたいと思うなら

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

So let's start right now
だから始めよう

And if you like cameras flashing every time we go out
それにもし君が 僕たちが出掛けるたびに カメラのフラッシュを浴びるのが好きなら

And if you're looking for someone to write your breakup songs about
それにもし君が 別れの歌を書くための相手を探してるなら

Baby, I'm perfect
僕がぴったりだよ

Baby, we're perfect
僕達は完璧だよ

But if you like causing trouble up in hotel rooms 
もし君が ホテルの部屋でトラブルを引き起こすのが好きなら

And if you like having secret little rendezvous
それにもし君が 秘密の小さなランデブーをするのが好きなら

If you like to do the things you know that we shouldn’t do
もし君が してはいけないって分かってることをするのが好きなら

Baby, I'm perfect
僕はぴったりだよ

Baby, I'm perfect for you
僕は君にぴったりだよ

And if you like midnight driving with the windows down
それにもし君が 真夜中に窓を全開にしてドライブをするのが好きなら

And if you like going places we can’t even pronounce
それにもし君が 僕たちが発音できないような場所を訪れるのが好きなら

If you like to do whatever you've been dreaming about
もし君が 夢見てきたこと何でもしてみたいと思うなら

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

Baby, you're perfect
君は完璧だよ

So let's start right now
さあ 今から始めよう