ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

Fireproof / One Direction

I think I'm gonna lose my mind, 
僕は気が狂いそうだよ

Something deep inside me, I can't give up,
心の奥にある深い何かを 諦められないよ

I think I'm gonna lose my mind,
頭がおかしくなりそうだよ

I roll and I roll 'til I'm out of luck, yeah,
運が尽きるまでもがき続けるよ

I roll and I roll 'til I'm out of luck,
運が尽きるまでもがき続けるよ

I'm feeling something deep inside,
心の奥に何か深く感じるよ

Hotter than a jet stream burning up,
燃え尽きるジェット気流より熱いものを

I got a feeling deep inside,
心の奥の深いところで わかった気がするよ

It's taking, it's taking all I've got, yeah,
それは僕の手にしたもの全てを持っていく

It's taking, it's taking all I've got
僕の手にした全てをかっさらっていく

'Cause nobody knows you, baby, the way I do,
だって 僕みたいに君を知ってる人はいないよ

And nobody loves you, baby, the way I do,
それに 僕みたいに君を愛する人はいないよ

It's been so long, it's been so long, maybe you are fireproof,
長い時間が経ったね とても長かった きっと君には耐火性があるんだね

'Cause nobody saves me, baby, the way you do
だって君みたいに僕を救ってくれる人はいないよ

I think I'm gonna win this time,
今度は勝つと思うんだ

Riding on the wind and I won't give up,
風にのって 絶対に諦めないよ

I think I'm gonna win this time,
今度は勝つと思うんだ

I roll and I roll, 'til I change my luck,
運を変えるまであがき続けるよ 

I roll and I roll, 'til I change my luck
運を変えるまであがき続けるよ

'Cause nobody knows you, baby, the way I do,
だって 僕みたいに君を知ってる人はいないよ

And nobody loves you, baby, the way I do,
それに 僕みたいに君を愛する人はいないよ

It's been so long, it's been so long, you must be fireproof,
長い時間が経ったね 本当に長かったよ 君は耐火性があるに違いないよ

'Cause nobody saves me, baby, the way you do,
だって 君みたいに僕を救ってくれる人はいないから

Cause nobody knows you, baby, the way I do,
だって 僕みたいに君を知ってる人はいないよ

And nobody loves you, baby, the way I do,
それに 僕みたいに君を愛する人はいないよ

It's been so long, it's been so long, maybe you were fireproof,
長い間だったね とても長かったね きっと君には耐火性があったんだよ

'Cause nobody saves me, baby, the way you do.
だって 君みたいに僕を救ってくれる人はいないんだよ