ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

Loved You First / One Direction

Girl, that should be me 

本当は僕のはずなんだ

 

driving to your house,

君の家まで迎えに行って


Knocking on your door, kissing you on the mouth,

ドアにノックをして 君にキスをするのは

 

Holding on your hand, dancing in the dark

君の手を取って 暗闇の中でダンスをするのは


'Cause I was the only one who loved you from the start.

だって僕だけが最初から君のことを好きだったから

 

But now when I see you with him it tears my world apart.

だけど今 君が彼といるところを見ると 僕の世界は引き裂かれるよ

 

Because I've been waiting All this time to finally say it

だって僕はずっと待ってたんだ 君に気持ちを伝えられる時が来るのを

 

But now I see your heart's been taken

だけど今 君の心は他の人に奪われてしまってる

 

And nothing could be worse.

これ以上最悪なことなんてないよ

 

Baby, I loved you first.

ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

Had my chances, Could have been where he is standing.

チャンスがあったなら 僕は彼の立ってる所にいたはずなのに

 

That's what hurts the most. Girl, I came so close

何より辛いのは あと少しだったってこと

 

But now you'll never know, Baby, I loved you first.

だけどもう知ることはないだろう ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

Girl, it should be me

それは僕だったはずだ 

 

Calling on your phone

君に電話をかけて

 

Saying you're the one, and that I'll never let you go

「君だけだ、絶対に君を離さないよ」って言うのは

 

I never understood, what love was really like,

僕は愛がどんなものなのか分かってなかった

 

But I felt it for the first time looking in your eyes

だけど 君の瞳を覗いた時 初めて愛を感じたんだ

 

But now when I see you with him My whole world falls apart

だけど今 君が彼と一緒にいるところを見ると 僕の世界はばらばらになるよ

 

Because I've been waiting All this time to finally say it

だって僕はずっと待ってたんだよ 君に気持ちを伝えられる時が来るのを

 

But now I see your heart's been taken

だけど今 君の心は他の人に奪われてしまってる

 

And nothing could be worse.

これ以上最悪なことなんてないよ

 

Baby, I loved you first.

ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

Had my chances, Could have been where he is standing.

チャンスがあったなら 僕は彼の立ってる所にいたはずなのに

 

That's what hurts the most. Girl, I came so close

何より辛いのは あと少しだったってこと

 

But now you'll never know, Baby, I loved you first.

だけどもう君が知ることはない ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

The first touch The first kiss

初めて触れて 初めてキスをする

 

First girl to make me feel like this

僕をこんな気持ちにさせた初めての女の子

 

Heartbreak It's killing me

 胸が張り裂けるような思いが 僕を殺しそうだよ 

 

I loved you first, why can't you see?

僕が最初に好きになったのに どうして分からないの?

 

I've been waiting All this time to finally say it

僕はずっと待ってたよ 君に気持ちを伝えられる時が来るのを

 

But now I see your heart's been taken

だけど今 君の心は他の人に奪われてしまってる

 

And nothing could be worse.

これ以上最悪なことなんてないよ

 

Baby, I loved you first.

ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

Had my chances, Could have been where he is standing.

チャンスがあったなら 僕は彼の立ってる所にいたはずなのに

 

That's what hurts the most. Girl, I came so close

何より辛いのは あと少しだったってこと

 

But now you'll never know, Baby, I loved you first.

だけどもう知ることはないだろう ベイビー、僕が最初に好きだったんだ

 

Baby, I loved you first

ベイビー、僕が最初に好きだったんだよ


Baby, I loved you first

ベイビー、僕が最初に好きだった


Oh, yeah Baby, I loved you first

ああ 僕が最初に君を好きだったんだ