ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

18 / 5Seconds Of Summer

Oooh Oooh

I wish that I was eighteen, 
僕が18歳だったらいいのに

do All the things You read in a magazine
君の読んでる雑誌に書いてあるようなこと全部したいよ

I'm not saying I wanna be Charlie Sheen
チャーリー・シーンになりたいって言ってる訳じゃなくてさ

She's just a little bit older
彼女は僕より少しだけ年上

But I want to get to know her
だけど彼女のこともっと知りたいんだ

She said it's already over
彼女はありえないって言ったけど

So tell me what else can I do?
何か他に僕に出来ることはないかな?

I bought my fake ID for you
君のために偽のIDを買ったよ

She told me to meet her there
彼女はその場所で会おうって言ったけど

I can't afford a bus fare
僕はバス代を払えないよ

I'm not old enough for her
僕は彼女にとってまだ幼いみたい

I'm just waiting 'til I'm eighteen
僕はただ18才になるのを待ってるだけ

Oooh

I think she wants to get with me
彼女は僕と仲良くなりたいんだと思う

But she's got a job in the city
だけど彼女は 街で仕事をしてるから

Says that she's always too busy
いつも忙しいんだって

She's got a naughty tattoo
彼女はいけないタトゥーをいれてる

in Place that I want to get to,
僕が触れたい場所に

But my mom still drives me to school
だけど僕は まだお母さんに学校まで送ってもらってる

So tell me what else can I do?
だから何か他に僕に出来ることはないかな?

I bought my fake ID for you
君のために偽のIDを買ったよ

She told me to meet her there
彼女はその場所で会おうって言った

I can't afford a bus fare
僕はバス代を払えないのに

I'm not old enough for her
僕は彼女にとってまだ幼いみたい

I'm just waiting 'til I'm eighteen
僕はただ18才になるのを待ってるだけ

You got me waiting in a queue
君は僕を列で待たせるよね

For a bar I can't get into
僕が入れないバーの

I'm not old enough for you
僕は君にとってまだ幼いみたい

I'm just waiting 'til I'm eighteen
18歳になるまでただ待つことしかできない

In my bedroom thinking of ya
ベッドルームで 君のことを考える

Her pictures in my private folder
僕のプライベートフォルダには彼女の写真

I know one day that I will hold her 
いつの日か彼女を抱き締めるんだ

I'll make my move when I get older
もう少し大人になったら 行動を起こすつもり

Make my move when I get older
もう少し大人になったら 行動を起こすよ

She told me to meet her there
彼女はその場所で会おうって言ったけど

I can't afford a bus fare
僕はバス代を払えないよ

I'm not old enough for her
僕は彼女にとってまだ幼いみたい

I'm just waiting 'til I'm eighteen
僕はただ18才になるのを待ってるだけ

You got me waiting in a queue
君は僕を列で待たせるよね

For a bar I can't get into
僕が入れないバーの

I'm not old enough for you
僕は君にとってまだ幼いみたい

I'm just waiting 'til I'm eighteen
18歳になるまでただ待つことしかできないよ

I'm so sick of waiting 'til I'm eighteen
18歳まで待つなんて ホントにうんざりするよ