ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

I Wish / One Direction

He takes your hand I die a little
彼が君の手を握ると 僕は死にそうになる

I watch your eyes And I'm in riddles
君の目を見ると 僕は分からなくなる

Why can't you look at me like that?
どうしてあんな風に僕を見てくれないの?

When you walk by I try to say it
君が通りかかったとき 言おうとしたんだ

But then I freeze And never do it
だけど 動けなくなってしまって 言えなかった

My tongue gets tied The words get trapped
僕の舌は結び付いてしまって 言葉は罠にかかってしまったんだ

I hear the beat of my heart getting louder
心臓がどんどん高鳴っていくのが聞こえる

Whenever I'm near you
君の近くにいるときはいつでも

But I see you with him Slow dancing
だけと君が彼とスローなダンスをしてるのを見ると

Tearing me apart 'Cause you don't see
僕は引き裂かれるよ 君が気付いてくれないから

Whenever you kiss him I'm breaking,
君が彼にキスをするときはいつも 僕は壊れる

Oh how I wish that was me
ああ それが僕だったなら

He looks at you The way that I would
彼が君を見つめる 僕と同じように

Does all the things, I know, that I could
彼のする全てのこと 僕にもできたんだ

If only time could just turn back
時間さえ戻すことができたなら

'Cause I got three little words
だって3ワードがあったんだよ (

That I've always been dying to tell you
いつも すごく君に伝えたいと思っていた
(I Love You)

But I see you with him Slow dancing
だけど彼とスローなダンスをしてる君を見ると

Tearing me apart 'Cause you don't see
僕は引き裂かれる 君が僕を見てくれないから

Whenever you kiss him I'm breaking,
彼にキスをする君を見ると いつも 僕はズタズタになる

Oh how I wish that was me
ああ それが僕だったなら

With my hands on your waist
僕の手を君の腰に当てて

While we dance in the moonlight
月光に照らされながら踊るんだ

I wish it was me that you’ll call later on 'Cause you wanna say good night
君が夜遅くに おやすみの電話をする相手が僕だったなら

Cause I see you with him Slow dancing
君が彼とスローなダンスをしてるのを見ると

Tearing me apart 'Cause you don't see
僕はバラバラになるよ 君が気付かないから

But I see you with him Slow dancing
だけど彼とスローなダンスをしてる君を見ると

Tearing me apart 'Cause you don't see
僕は引き裂かれる 君が見てくれないから

Whenever you kiss him I'm breaking,
君が彼にキスをするといつも 僕はズタズタにされる

Oh how I wish Oh how I wish
ああ どれだけ願ったことか

Oh how I wish that was me
ああ 君の彼氏が僕だったなら

Oh how I wish that was me
ああ それが僕だったなら



One Direction