ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

Everything I didn't say / 5Seconds Of Summer

Woah, Woah

This is everything I didn't say
これは僕が言わなかった全て

Wait, don't tell me, heaven is a place on earth
待って 言わないで 地球にも天国はあるんだよね

I wish I could rewind all the times that I didn't Shown you what you're really worth
君が僕にとってどれだけ大切か 伝えられなかった 全ての時間を巻き戻したい

The way, you held me,
君が抱き締めてくれる感覚

 I wish that I had put you first
君のことを一番に優先するべきだった

I was wrong I admit, numb from your kiss
僕が悪かった 認めるよ 君のキスに何の意味も感じなかった

While you were slipping through my fingertips
君が僕の指からすり抜けて行く時

Taking every breath away
はっと息を呑む

With all of the mistakes I made From all the letters that I saved
今まで溜めてきた君からの手紙を全部読んで  自分のしてきた間違いに気付いた

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て

I wish I could of made you stay
君を引き留めることが出来たなら

And I'm the only one to blame
僕だけに非があったんだ

I know that it's a little too late
そんなのもう遅いってわかってるけど

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て

Woah, Woah

This is everything I didn't say
僕が言わなかった全て

Wake me up now, and tell me this is all a bad dream
僕を目覚めさせて そして全部悪い夢だって言って

All the songs that I wrote, all the wrongs that I hoped would erase from your memory
僕が書いた全ての曲や僕がしてきた全ての間違い 君の記憶から消え去ってくれたら

Holding onto a broken and empty heart
壊れて空っぽになった心にしがみつく

Flowers I should've bought, all the hours I lost
Wish I could bring it back to the start
君に買ってあげるべきだった花束 失った全ての時間 最初からやり直せたなら

Taking every breath away
はっと息を呑む

With all of the mistakes I made From all the letters that I saved
今まで溜めてきた君からの手紙を全部読んで 自分のしてきた間違いに気付いた

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て

I wish I could of made you stay
君を引き留めることが出来たなら

And I'm the only one to blame
僕だけに非があったんだ

I know that it's a little too late
そんなのもう遅いってわかってる

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て

I hope you know, for you I'd sacrifice
君に知ってほしい 君のためなら犠牲になれる

To make this right, woah woah
もう一度やり直せるなら

Someday, I'm sure We'll pass each other by
僕は確信してる いつか 僕たちはまた一緒にやっていける

Until that time
その時が来るまで

Taking every breath away With all of the mistakes I made From all the letters that I saved
今まで君がくれた全部の手紙を読んで  はっと息を呑む 僕がしてきた間違いに気付いたんだ

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全ての事

I wish I could of made you stay
君を引き留めることが出来たなら

And I'm the only one to blame
僕だけに非があったんだ

I know that it's a little too late
そんなのもう遅いってわかってる

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て

Woah, Woah

This is everything I didn't say
これが僕の言わなかった全て