ライオンとイルカ

自分の好きな曲(主に5SOSと1D)を自分なりに和訳するブログ

Just Saying / 5Seconds Of Summer

You got a boyfriend
君に彼氏が出来た

And he's a total loser
あいつは完全に負け犬

All your friends tell you that he's got no future
君の友達は皆 あいつには未来がないって言ってる

But they like me
だけどあの子達は僕のことが好きみたい

Just saying
ただ言ってみただけ

He barely takes you out
あいつはほとんど君とデートしない

If he does he's late
したとしても遅刻してくる

And when the check comes he always makes you pay
それに会計の時は君に払わせる

I'd never do that
僕なら絶対にそんなことしない

Just saying
言ってみただけ

You should leave him
君はあいつと別れるべき

'Cause it really makes me sick
だって僕は本当にうんざりするんだ

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけだよ

You don't need him
君にあいつは必要ない

I'll help you get over it
あいつを忘れられるように 僕が手伝うから

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
いつになったら君の気持ちは変わる? 待ってるから

'Cause I'm better than him
だって僕の方があいつより断然良いよ

Just saying
言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
君の気が変わるまで待ってるから

Just saying
ただ言ってみただけ

Got a big house
大きな家に住んでるって

He says he lives alone
一人暮らしだって あいつは言ってたけど

But when I drove by I could see his mom was home
車で通りかかったとき あいつがお母さんといるところ見たよ

I got my own place (he totally lies to you)
僕は一人暮らしだよ (あいつは完全に嘘ついてる)

Just saying
言ってみただけ

He says he loves you
愛してるってあいつは言うけど

But it's all an act
そんなの全部演技だよ

He's seeing someone else right behind your back
あいつは君の見えないところで他の人と会ってる

You know I'd never do that (he would never do that)
僕ならそんなこと絶対しない (彼は絶対にしないわ)

Just saying
言ってみただけ

You should leave him
君はあいつと別れるべきだよ

'Cause it really makes me sick
だって僕は本当にうんざりするんだ

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけ

You don't need him
君にあいつは必要ないよ

I'll help you get over it
あいつを忘れられるように 僕が手伝うからさ

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
君の気が変わるまで 待ってるから

'Cause I'm better than him
だって僕の方があいつより良い男だよ

Just saying
言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
いつになったら気が変わるかな? 僕は待ってるよ

Just saying, just saying
言ってみただけ ただ言ってみただけ

You should leave him
君はあいつと別れるべき

'Cause it really makes me sick
だって僕は本当にうんざりするよ

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけだよ

You don't need him
君にあいつは必要ない

I'll help you get over it
あいつを忘れられるように 僕が手伝うから

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
君の気が変わるまで 待ってるから

'Cause I'm better than him
だって僕の方があいつより良い奴だよ

Just saying
言ってみただけ

When you change your mind I'll be waiting
君の気が変わるまで待ってるから

Just saying, just saying
ただ言ってみただけ 言ってみただけ


5sos